برای خودت زندگی کن


...

 

دلم برای یک نفر تنگ است

دلم برای کسی که میداند دوستش دارم... چه دلتنگ است

دلم برای کسی تنگ است که دلش چون سنگ خارا سرد و تاریک و بیرنگ است

یا که شاید در پی سنگین دلی دیگر ...با خودش چون من دیوانه در جنگ است ...
برای خودت زندگی کن،

کسی‌ که ترا دوست داشته باشد، با تو میماند

برای داشتنت می‌جنگد....

اما اگر دوست نداشته باشد، به بهانه‌‌یی میرود......

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست

چرا که انسان ها هر لحظه در قلب کسانی که دوستشان دارند

متولد میشوند....

ادم هایی که این جمله رو می شنون خوشبخت ترین آدم ها هستن:

"عیب نداره با هم درستش می کنیم .''
این جمله یعنی آخر هر چی دوستیه.......

زنـــــدگی

تعداد لبـــــخند های کسانی است

که دوستـــــشون داری

بیشتر از پیش بــــــخند
تا بیشتر زنـــــــــدگی کنم تعداد نفسها نیست

آغوش جای پارکیست که جریمه ای ندارد .... و بوسه تصادفیست که خسارتی ندارد ......

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 9:46 توسط anna| |


Power By: LoxBlog.Com